CommunitySee All
Highlights info row image
203,040 people like this
Highlights info row image
202,401 people follow this
People Also Like
Posts
BOM321
May 2

Mana yang acah2 gangster tu korang kena tengok video ni sampai abis...
#BOM321

Posted by BOM321
1,975,987 Views
1.9M Views

ini dunia, bukan Malaysia

NEW YORK: Harga minyak jatuh lebih satu peratus semalam walaupun stok simpanan minyak Amerika Syarikat (AS) mencatat penurunan lebih besar bagi tempoh tahun ini.
bharian.com.my
Videos
Kaki Sembang (BOM321)
466
1.4K
Parody Vitdaily (BOM321)
6K
4.7K
Budak Cuba Lari Dari Kesalahan (BOM321)
73
21
Posts

keluarkanlah duit #BR1M dan penuhkan petrol kenderaan anda...

Produk Ribena Ditarik Balik Sementara Waktu

Suntory Beverage & Food Malaysia Sdn. Bhd. (Suntory) menarik balik semua produk kordial minuman Ribena dalam semua saiz dan perasa buat sementara waktu berkuat kuasa serta-merta pada 12 Ogos 2017.

Berdasarkan satu kenyataan rasmi, Suntory menjelaskan bahawa penarikan semula itu dibuat kerana satu ralat yang dijumpai ketika membuat pemeriksaan rutin di kilang pembuatannya di Shah Alam.

...

Pihak itu bagaimanapun tidak menjelaskan secara terperinci apakah ralat yang dimaksudkan.

Sehubungan itu, pihak Suntory telah memberhentikan penghantaran semua produk kordial Ribena dari kilang tersebut kepada semua rakan dagang mereka di seluruh Malaysia.

Cubaan Mynewshub untuk menghubungi Suntory berhasil, namun jurucakapnya meminta agar diberi masa 24 jam untuk memberi keterangan lanjut berhubung perkara berkenaan.

Bagaimanapun, hanya kesemua produk yang mempunyai tarikh luput seperti yang disenaraikan akan ditarik semula bagi tujuan keselamatan pembeli.

*Berikut merupakan senarai produk yang ditarik balik dari pasaran buat sementara waktu mengikut tarikh luput pada pek:*

Ribena Kordial Blackcurrant
Tarikh Luput : Mei hingga Ogos 2018
Ribena Kordial Blackcurrant & Glukosa
Tarikh Luput : Mei hingga Ogos 2018
Ribena Kordial Blackcurrant & Strawberi
Tarikh Luput : Februari hingga Mac 2018
Ribena Kordial Blackcurrant & Blurberry
Tarikh Luput : Februari hingga Mac 2018
Ribena Kordial Blackcurrant & Epal
Tarikh Luput : April hingga Mei 2018

Dalam pada itu, pihak Suntory juga memberi jaminan bahawa kesemua produk keluaran mereka dengan tarikh luput selain daripada yang disenaraikan adalah selamat dan tidak terbabit dengan penarikan semula.

Pada masa yang sama, Suntory berkata, mereka akan menyelesaikan isu tersebut dengan efektif dan segera serta akan memaklumkan semula kepada pelanggan sebaik sahaja pihak itu menyambung semula proses pengilangan dan penghantaran stok.

kredit : mynewshub

See More
Image may contain: text
Image may contain: drink

😂

SEORANG lelaki yang juga pegawai polis berpangkat Inspektor ditahan ketika hanya berseluar dalam di tandas wanita di sebuah pusat beli belah di Alor Setar dekat sini, hari ini.
hmetro.com.my

😂

Masyarakat Orang Asli dalam kawasan Parlimen Pasir Salak, diminta memberi sokongan penuh kepada BN dalam PRU akan datang.
sinarharian.com.my

Tag kawan korang yang kaki sembang...

Posted by BOM321
32,871 Views
32K Views

korang tengah minum petang ke tu? jgn lupa makan roti dengan kaya

No automatic alt text available.

Ciri-ciri bakal menantu mak awak! 😂
yang duduk dalam tempayan mcm seram je..
Fb: Sarimah Gomez (Cik Kiah)

bulu apa pulak dalam air ni? kerinting pulak tu...

Image may contain: drink

Semalam kecoh dengan kisah 2 orang bernama alif,
sorang makan tepi jalan dan sorang "makan" tepi,
yang sorang memang mencari populariti dan sorang tak sengaja popular.

so pasal yg makan tepi jalan tu memg dah terkenal dgn mencari perhatian....
tp yg makan tepi time bini dalam pantang tu membuktikan, seromantik mana laki korang yg korg puji 24jam lg2 dalam ig fb dsb , jgn sangka dorang tak makan luar.

p/s: test laki korang yg romantik dengan cara offer utk die tambah sorang lg, mulut ckp xnak, tp lihat wajah dorang akan berseri tiba2, cubalah

See More
No automatic alt text available.

hati2

KUALA LUMPUR: Jangan percaya jika dihubungi individu tertentu konon anda terbabit dengan kemalangan dan diminta memasukkan wang ke akaun konon untuk menyelesaikan kes.
bharian.com.my

pentingnya aiman tino demi negara..

Image may contain: 2 people, people smiling

pru dah dekatkan?

KUALA LUMPUR: Rakyat Malaysia akan dikecualikan sepenuhnya daripada Cukai Pelancongan.
bharian.com.my

ramai buat rancangan makan2 sekarang ni... suara tu lebih kurang je

kredit : Putera Qamarul

Posted by BOM321
495,150 Views
495K Views

😂

Sekumpulan 30 anggota ARMADA dihalang oleh 100 Pemuda Umno ketika menyampaikan jemputan forum Nothing To Hide 2.0.
malaysiakini.com

mana yang beli kereta sambung bayar tu sila, tak kisah la anda hitam putih perjanjian, selagi tak tukar nama, kereta bukan anda punya...

PEMILIK asal memiliki kuasa mutlak ke atas kenderaannya selagi nama pemilik tidak ditukar, malah pada bila-bila masa sahaja dia boleh meminta balik kenderaannya dan anda perlu serah semula.
sinarharian.com.my