Posts

T-shirt preorders are available now! Each purchase includes a free download of the newly remixed/mastered EP.
https://columbinefl.bandcamp.com/…/fuck-your-safe-space-t-s…

No automatic alt text available.

Go head over to our brothers new band BRO DOWN and smash the like button, heavy music coming from them real soon!

By the way, we aren't done.

Reviews
109 Reviews
Tell people what you think
Nick Hoover
· April 9, 2017
Love the concept, music is okay at best and the production could be a lot better in my opinion. Love the hype train rolling though
Carman MacDonald
· April 3, 2017
Going to buy the album just to promote offensive named bands because people should respect art, censorship is for nazi's.

All invisible ninjas must die.
Ali Ltq Rezghi
· April 3, 2017
People who are mad probably voted for trump. And i hope y'all are heavy as fuck with a name like this lol I'll be waiting on the music. Fuck the haters
Gavin Young
· July 13, 2017
Trash concept, production, and music. I could shit out a better beatdown release in a week
Jevon Garcia
· July 13, 2017
Using a controversial band name to cover up the fact that the music sucks? Well, everyone has to start somewhere.
Emeril Lagasi
· April 9, 2017
If you're all offended by the name of the band, you call can just do a wise thing and ignore it and move on with your life instead of throwing a pitty party on the internet.


P.S the columbine is a beautiful flower.
Jesse Cardoso
· April 4, 2017
If you're offended by the name you have to be dense. There's millions of songs with the word Columbine in them. Y'all do your thing!
Nathan Yewell
· April 3, 2017
Hard ass homies, hard ass music, hard ass name. Leave your feelings outside the door on this one kids. I support
Anthony Chavez
· April 3, 2017
If I were to ever kick my future pregnant wife in the stomach, it would be to this music.
Andrew Washburn
· August 10, 2017
Absolute trash. The rise of internet edgelords in hardcore is unfortunate.
Michael Puzo
· April 3, 2017
Who gives a fuck about the band name? Music is 11/10. Grow a fucking set of balls and stop getting offended over little shit. Welcome to 2017.
Mason Vandi
· April 4, 2017
Sounded like it was recorded with a potato
it's not even the name or the cover art it was just a low quality song.
Josiah Cox
· April 3, 2017
Slow, low, and nasty as it gets. Hardcore in its finest element.
Maxwell Aston
· April 3, 2017
You guys are great! With all the offensive band names out there, I have no idea why everyone is so upset over this. Keep it heavy lads ♥
Logan Knowles
· April 5, 2017
I fucking punched myself in the face and died. This is crazy heavy. Please release something like this on vinyl or CD
Brandon Miller
· April 3, 2017
Just a band exploiting history to get their shitty music known! Nothing special! Honestly just seem like a bunch of tools trying really hard!
Chad Deese
· April 3, 2017
Skeptic of the name but gave it a listen. Jacksonville heavy. I fuck with it. Hope y'all roll through Panama City, FL or Columbus, GA sometime.
Ryan Fisher
· April 3, 2017
Funny how everybody that gave one star can't open there mouths haha, too busy sucking off tiny weiners��
Corey Pena
· April 4, 2017
Was the second person to like, here for the meme.
Maxx Davis
· April 4, 2017
This review has to be at least 50 characters but this backlash is horse shit
Keep it up guys
Photos
Posts

All orders have shipped. If you picked up a shirt send a pic of you wearing it!

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing
Image may contain: text

Thank you all for coming to the show last night.

Image may contain: 1 person, text

Come throw down with us for our first show on Monday!

Our debut EP "Nothing Is Sacred" is out now exclusively via Bandcamp. Download it FREE here:
https://columbinefl.bandcamp.com/album/nothing-is-sacred

Image may contain: one or more people and text

Debut EP "Nothing Is Sacred" coming 7PM tonight.

No automatic alt text available.
C O L U M B I N E updated their cover photo.
April 2
No automatic alt text available.
C O L U M B I N E updated their profile picture.
April 2
No automatic alt text available.