Posts

Eva Samkova s námi vyrazila na Ski closing do Pitztalu a moc jsme si to společně užili!

@[323562281003618:274:Eva Samkova] came with us to ski closing to pitztalu and we had a great time together! :)
Translated
It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
513 Views
Photos
Videos
TV promospot
Podívejte se, jak už to Val di Fiemme sluší v pokrývce z čerstvého prašanu. Líbí? Nám moc a bude ještě víc! Na 11. - 12. prosince jsme pro všechny lyžaře připravili parádní Ski Opening s celou řadou známých osobností, soutěží o pobyt pro 4 osoby se skipasem nebo testováním lyží Lusti. Samozřejmostí je i DJ párty na svahu a mnoho dalšího! Přidáte se? :-) http://bit.ly/2iBwRuk
134
NEV DAMA SNOW Tour 2018 Santa Caterina
Reviews
3.7
112 Reviews
Tell people what you think
Pavel Peška
· November 6, 2017
Dobrý den,
Přes tuto CK jsme letos kupovali ubytování na Sardinii. Doprava byla vlastní. Když jsme po 24 hodinách dorazili na místo určení, tak jsme zjistili, že naše zaplacená vila pro 8 osob je již... od června prodaná (ne pronajmutá) jinému majiteli. Podotýkám, že zájezd jsme platili cca v březnu.
4 noci jsme museli spát v neodpovídajících samostatných vilách. Až poté jsme se stěhovali do samostatné vily pro 8 osob, odpovídající naší potřebě. Když jsem chtěl s N.D. toto po příjezdu řešit (nějakou kompenzaci) , tak neuznávají svoji chybu, svádějí to na místní CK, že je neinformovala o prodeji této vily. V době našeho návratu ji stále N.D. nabízela k pronájmu!!
Po mém odvolání mě poslali další zamítnutí mého odvolání a nabízí 1000 Kč bonus pri nákupu další dovolené. Milá CK, s vámi už ne!
Neli Toufarová
· September 11, 2017
Dobrý den, děkuju za vaši "dokonalou dovolenou"! Jeli jsme s přítelem na naši první společnou dovolenou, a nebyla to dovolená ale jen stres! Přes vaši cestovku už niky víc. Měsíc před dovolenou (meli ...jsme ji zaplacenou) nam zavolali, ze ji ruší at si najdem něco jiného, čekali jsme nakou omluvu např. formě slevy. Ale nic, vybrali jsme jinou a jeste jsme dopláceli, nemluvim uz o tom ze ten vyber uz skoro nebyl. No nic vybrali jsme. Dojeli jsme a paní na recepci "lámanou angličtinou" s prvky italštiny nam řekla ze nemáme all inclusive (presto ze to bylo na voucheru jasne napsané) prý máme jen polopenzi. Takže když jsme dopláceli tak cestovka neposlala peníze do hotelu ale nekam si je "zašila". Začla řada telefonátu co dál. Volala jsem na číslo Nev Damy a tam se mi paní vysmála, že neví co stím a položila telefon. Takže sem začla obvolávat a všude si me prohazovali jak horkej brambor. Ze zoufalství jsem volala i na dopravce (Vega Tour), pán se mi taky vysmál ale jedinej on mi dokázal pomoct, a rázemuz mi volala paní z Nev Damy a moc se omlouvala, nakonec na mě začla štěkat jak pes, coz uz bylo opravdu přes čáru. S její nadřízenou jsem se "domluvila" doplatili obedy na jejich náklady. Nemluvím o tom, že máte lživé informace na vašich uzasných stránkách. Ono když jste po 22 hodinách v autobuse a neco se takhle stane tak to oprravdu není příjemné, a nemluvím o tom že pokoj byl hroznej, špinavej, (nečekala sem luxus, ale tohle bylo otřesné). Usoudila sem, že takto chci varovat ostatní, a budu po této "skvělé" cestovce vyžadovat náhradu! See More
Denisa Dee
· April 10, 2018
Dobrý den, přes ck Nev - Dama jsem vycestovala již několikrát na lyžařský zájezd a byla jsem vždy moc spokojená. Chválím práci delegátek, střediska jako Tonale, Bormio, Livigno byla úžasná záležitost.... Ceny od ck rovněž tak, zvlášť, když si zájezd zakoupíte s předstihem. Zase ráda vycestuji :-) D.D. See More
Andrea Dvořáková
· February 12, 2018
Opravdu si cením přístupu paní delegátky z Bormia, kde jsem testovala lyže, a až do dneška jsem ani netušila, že jsem nakonec v tom zmatku nevyzvedla občanský průkaz. Paní vyprátrala, zavolala, a obča...nku posílá do Čech. Hodní a čestní lidé ještě žijí, takže jásejte se mnou, a ještě jednou tímto směrem posílám velký díl!!! See More
Martin Zvetler
· January 11, 2018
Děkujeme za naši krásnou dovolenou 10.12.až17.12.2017 v Passo del Tonale. První den sice sněžilo ale zábavu nám vynahradila uvítací welcome party s naší krásnou a příjemnou delegátkou Andrejkou Kosoh...orskou, Děkujeme. Múžeme všem jen doporučit a příští rok se uvidíme.

S pozdravem Lyžařská škola Sun Ski Harrachov
Jana Mušková
· January 15, 2018
Bormio 7. az 14.1.2018 úžasné lyžování. Ve středisku perfektně upravené sjezdovky, služby delegátek NEV-DAMA luxusní a ubytování ve Villa Feleit výborné. Doporučení všem kteří nechtějí čekat ve front...ách a pořádně si zajezdit na sjezdovkách všech obtížností. See More
Jana Horáková
· March 27, 2016
Zdravím, teď právě jedu z dovolené v Les2 ales,apartmány Edelweis,přes cestovní kancelář Nev-dama,dopravce Vega tour.
Od smluvení zájezdu to ovšem vypadalo,jako bysme přes žádnou cestovku nejeli a or...ganizovali si vše sami. Podotýkám,že bysme na tom určitě byli lépe.
Zájezd jsme si sjednávali už v září, abysme měli lepší výběr. V požadavku jsme měli vyšší patro s balkonem a vanou, což jsme měli perhubam přislíbeno. Týden před odjezdem cestovka volala,že nás potřebuje dát do jiných apartmánů, to se nám ovšem nelíbilo (byli dál od centra i od svahů), tak jim nezbylo nic jiného, než potvrdit původní ubytování. Po příjezdu do střediska, nám akorát dopravci ukázali směr ubytování a zbytek byl na nás. Na recepci byli strašně překvapení, že je nás 6,měli připraveno ubytování pro 4.Tak začala šňůra telefonátů, co teda s náma. Po velmi zdlouhavém domlouvání jsme byli ubytováni v přízemí, řekli bysme tomu nouzové ubytování,kde asi dlouho nikdo nebyl. Náš balkon byli dveře do volně přístupného prostranství. I přes snahu domluvit se před cestovku i recepci jsme zůstali ubytování na původním pokoji, řekla bych jako odplata za to, že sme nechtěli změnit ubytování. O žádném delegátovi ve středisku, se kterým bysme mohli řešit případné nesnáze jsme nevěděli.Uložení zavazadel též velký problém.Cestovka nás odkázala na úschovnu na druhém konci střediska, za 5euro za osobu,což nás taky zapomněla informovat (v místě našeho ubytování jsme si zavázala nechat nemohli).Jediné co naštěstí vyšlo bylo počasí....., středisko bylo též moc hezké.
Cestovní kancelář Nev-damu nedoporučuji. Na telefonu si vás přehazují jako horký brambor,nakonec stejně nic nevyřeší, takže ve výsledku jako bysme jeli sami za sebe.
Na to že sme si zájezd domlouvali v září, jsme skončili hůř, než když si ho domluvíme na poslední chvíli.
Frenk Frantik
· March 26, 2018
Zimní dovolenou řešíme vždycky přes Nev-damu a vždycky jsme spokojení. Můžu doporučit italské středisko Santa Caterina a hotel Park, stejně jako středisko Madesimo a hotel Emet. Ubytování, skipas i po...lopenze vždy bez problémů. See More
Hana Morová
· March 28, 2018
Krásná dovolená, vše fungovalo jak má, delegátky milé. A počasí nádherné. Děkujeme. Na Livigno budeme vzpomínat :)
Petr Řeháček
· February 3, 2018
Prvni a posledni dovolena s cestovkou. Organizace dopravy s celodennim cekanim na recepci hotelu, 200km zajizdka, protoze nevdama setri a nechce objednat dva autobusy, hotel, ktery odpovida vojenskemu... zarizeni 70. let spis nez popisu z katalogu,... See More
Jan Blšták
· March 25, 2018
Nejhorší sluzby, plesnive pokoje, rozbite postele a jestli shani te delegatku, s nicim nepomuze.
Nada Duží
· January 26, 2016
Chtěla bych moc poděkovat panu Mazalovi za zprostředkování moc pěkné dovolené v apartmánech Schönblick, Rauris, Rakousko. Ubytování bylo opravdu moc pěkné. Apartmán prostorný a úžasně zařízený vč. vše...ch elektrických spotřebičů (fén, žehlička, žeh. prkno, věšák na prádlo, vysavač, mikrovlnná trouba, toustovač, kávovar, myčka,...).
Opravdu velkou výhodou je jejich wellness. Všichni jsme si ho užívali každý den. To je vlastně poprvé, kdy jsme měli bazén se saunou součástí ubytování a je to naprosto super.
A co se týče lyžování, tak opět hodnotím velmi kladně. Jezdili jsme celé tři dny. Já s manželem a malou 5ti letou Tinkou. Sjezdovka pro ní byla ideální a dokonce třetí den už s námi jezdila i černou sjezdovku. Jsme na ni moc pyšní, nejenže vydržela celé tři dny na lyžích, ale udělala i pokroky. Navíc první dva dny překrásně svítilo sluníčko a třetí den také bylo celkem fajn. Bylo tam velmi málo lidí. Hned u apartmánů začíná běžkařská dráha, a tak i babička každé ráno udělala kolečko předtím než jsme odešli, pak hlídala malou Liu.
Příští rok moc rádi celou akci zopakujeme. A už se moc těšíme na další akci s Vaší CK. Na konci března jedeme lyžovat s velkou partou do Santa Cateriny, Itálie. Děkuji. Naďa Duží s rodinou
Pavla Ullrichova Kadrnozkova
· March 13, 2016
Dobrý den,
včera jsme se vrátili z lyžovačky v Madesimu, IT a musím hned dnes reagovat na náš pobyt. Na dovolenou jsme museli odjíždět kvůli zdrav. potížím syna o den později, NEV-Damu informovali, re...akce byla okamžitá a vstřícná, ještě sami nabídli vrácení peněz za skipasy, pokud bychom neodjeli vůbec. Naštěstí jsme odjeli a byla to naše nejhezčí zimní dovolená . Nejen že počasí vyšlo na 100%, před příjezdem připadl skoro metr sněhu, ale o absolutní pohodu a nadšení synů se postarali výborní lyžařští instruktoři z Czech-It Tomáš Kulhavý a Lukáš Trapp, kterým patří obrovský dík … děti je zbožňovali. Pro kluky nemám nic než slova chvály, za jejich péči, nadšení, vztah k malým lyžařům, prostě jedním slovem SUPER!!!! :-) Jediné, co bych na našem pobytu změnila (ale to není záležitost NEV-Dama, ale hotelu Arlecchino a Itálie všeobecně), byli pro nás velice pozdní večeře. Začínali až v 19:30 a nebylo výjimkou, že i děti na jejich společné večeři dostávali dezert až po 21h.

S NEV-Dama jsme na zimní dovolené byli podruhé, podruhé nemám co vytknout, takže už se těším na vydání nového zimního katalogu 2016-2017 :-). Díky, Pavla K.
Aneta Sikorová
· March 28, 2018
Letosni dovolena, tak jako kazdy rok byla skvela!Sluzby, ochota delegatky, hotel bez chybicky �.Moc dekujeme a pristi rok opet s NEV DAMOU �
Zbyněk Vlček
· September 22, 2017
Pozor na tuto CK. Slibuji slevy pro stálé zákazníky, které vám poskytnou po dobu 3 let. Když už na ni máte nárok tak jim zavoláte jak ji máte uplatnit tak i po přihlášení a poskytnutí požadovaných úda...jů Vám řeknou, že Vás nemohou najít v jejich evidenci a pak Vás normálně odpojí s chatu. Rozhodně jim nejde věřit. See More
Pavla Matuchová Žádníková
· July 1, 2017
Dobrý den, chtěl bych moc poděkovat Nev-Dama za krásnou dovolenou v Itálii, Marcelli di Numana, konkrétně paní Soně Plíhalové, která se o nás nádherně starala. Takovou skvělou delegátku jsme ještě nik...de nepotkali, je to skvělá, sympatická žena, věčně usměvavá, která udělá pro klienty vše, aby se cítili na dovolené jako doma. Poradila, co bylo potřeba, pobavila skvělými historkami, krásně se skamarádila s našimi dětmi, no prostě senzační. Soni, moc děkujeme a doufáme, že se příští léto zase uvidíme. Matuchovi, Vysoké Pole See More
Andrea Zatloukalová
· February 24, 2018
Nebyla jsem spokojena s cest.kanceláří, nedoporučuji.
Kristýna Sikorová
· March 28, 2018
Skvělá dovolená, rychlá domluva!
Roman Mirvi
· October 15, 2017
Jednani delegata a pote i cestovni kancelare bylo neadekvatni a velmy drze. K problemu ohledne ubytovani ktery se nam naskytl v letovisku pristoupili velmi arogantne a tak aby na tom vydelali hlavne o...ni. Takze s touto cestovni kancelari uz nikdy nikam a nikdy nikomu nebudu doporucovat. Konkurence je velika tak radeji vyzkousim nekoho jineho. See More
Radek Nemeškal
· April 4, 2016
Dobrý den,
zhruba před třemi týdny jsme se vraceli z lyžařské dovolené z francouzského Valmeinier. Předpokládaný čas odjezdu byl 15:00. Autobus však měl 4 hodiny zpoždení, checkout z hotelu byl v 10:0...0 takže jsme čekali na recepci hotelu cca 8-9 hodin se všemi věcmi včetně lyží. Delegátka nás informovala pokaždé s jiným důvodem (technické problémy autobusu, řešení krizové situace, apod.). Nakonec se ukázalo, že řidič prostě zabloudil. Kolem sedmé hodiny pro nás přijely náhradní transporty, kterými jsme se dopravili k autobusu. Při přestupu do autobusu nás řidiči ujišťovali, že nám zavazadla přeskládali do autobusu. Po příjezdu do Prahy jsem však zjistil, že mi chybějí lyžařské boty. Naprosto neprofesionální přístup delegátky byl další kapkou. Odjel jsem tedy bez bot, které jsem mimochodem další týden z pracovních důvodů opět potřeboval.
Před pár dny se boty našly údajně kdesi v autobuse, cestovní kancelář ani dopravce (Vega Tour) chybu neuznali a já údajně nemám právo na jakoukoliv kompenzaci. Nesmysl.
SHRNUTÍ: cca 4 hodiny zpoždění, ztráta bot, neprofesionální přístup, žádná kompenzace?