Photos
Posts
Pakatan Harapan Rakyat added 58 new photos to the album: Kartun PRU.
May 4, 2013

Siaran berita BBC menyatakan bahawa PR bakal memenangi pilhanraya umum kali ini. Satu kemenangan kepada rakyat dan insyaALLAH kita jatuhkan diktator BN melalui undi 5 Mei ini...http://tunhisyamudin.blogspot.com/…/seluruh-dunia-sudah-tah…

Realistik atau tak realistik, bagilah Pakatan memerintah dahulu. Ini macam bertinju dengan ikat lawan, lepas tu tumbuk bertubi-tubi. Langsung tiada peluang. Beri peluang memerintah dahulu. Baru tengok boleh ke tak boleh..

Tengok macam kes turun harga kereta. UMNO macam orang gila kata negara akan bangkrap. Akhirnya mereka bersetuju nak turunkan 20 peratus. Itupun tak tahu bila nak turun.

Sebenarnya tol ini adalah kantung duit tetap buat UMNO. Tengok tol MEX ke Putrajaya, iany...a milik orang UMNO. Mereka akan cakap 'sorry'lah nak hapus tol. Sebab mereka nak kaut untung. Ampu tak mengampunya mamat ni, sampaikan habis iklan di MEX diletakkan dengan poster BN.

Sedangkan rakyat setiap hari bayar tol. tengok tol Batu Tiga dan Sungai Rasah di Shah Alam. Kalau anda nak ke Klang, anda kena bayar 2 tol. Kegilaan apakah ini? antara bandar pun ada tol.
Tol ini hak rakyat. Mereka patut tidak dikenakan tol. Cukuplah cukai tahunan yang mereka bayar.

Tengok di negara luar seperti Thailand. Langsung tiada tol. Tol memang menyusahkan rakyat. Harga pengangkutan awam mahal disebabkan oleh tol. Itu belum lagi masalah kesesakan di plaza tol. Ini semua lagi membangkrapkan rakyat. UMNO..UMNO.. anda memang suka curi duit rakyat,,

See More
No automatic alt text available.

Semua kajian akademik menunjukkan bahawa PR akan menguasai Putrajaya 5 Mei ini. Anwar lebih popular daripada Najib dan akan dilantik menjadi PM ke-7, insyaALLAH - http://tunhisyamudin.blogspot.com/…/kajian-demi-kajian-menu…