Photos
Videos
Malam Jumaat tiba lagi...:) Jom tengok beberapa2 tip cara mudah membangkitkan ghairah isteri. Layan...zassss
9
1
Buat abang2 ensem lagi mancho... Mana yg belum penah buat elok praktis malam ni. Bagi yang dah selalu buat, tahniah anda mempunyai ciri lelaki romantis. :)
14
Asyik abang2 ensem ja dapat tips.. Malam ni nak bagi tips untuk kakak2 yang comey pulak cara mudah macam mana nak memuaskan BATIN suami. Selamat berhujung minggu... Layan....pANASSSSS ;)
4
Posts
Kopi Jantan Tradisional updated their status.

Cite copypaste (18SX)

Semut Punya Pasal

Limah atau nama singkatannya Mah baru saja berumahtangga dgn suaminya Seman atas dasar pilihan keluarganya dan tinggal di kawasan perkampungan. Walaupun Seman sengau orangnya, Mah tak kisah malah mereka begitu bahagia dan tiada sebarang masalah yang terlalu besar sama ada dari segi komunikasi, nafkah zahir atau pun batin. Cuma ada kalanya Limah tak dapat nak memahami apa yang suaminya cuba nak bagitau.

...Continue Reading

Alhamdulillah
Terbang lagi ke Taiwan buat kali ke 4.

Rasai sendiri kehebatan Kopi Jantan Tradisional.

...

SMS/ WhatsApp
019 429 0962

See More
No automatic alt text available.
Posts

Sharing of marriage.
*****************
Seorang lelaki tua telah memesan sebiji burger, french fries dan segelas minuman. Dia membuka balut burger dan dengan cermat memotongnya sebelah dan meletakkan di hadapan isteri yang sedang duduk bersamanya.

Dia kemudian mengira satu-satu french fries dan membahagi dua bahagian. Setelah itu diletakkan juga pinggan tersebut di depan isterinya.

...

Sambil meletakkan minuman di tengah-tengah antara mereka, dia dan isteri bergilir-gilir minum bersama dengan menggunakan gelas yang sama. Kemudian dengan perlahan-lahan dia mula memakan burgernya itu. Orang di sekeliling mereka sibuk memerhatikan gelagat dua pasangan warga emas ini malah ada juga yang mula berbisik. Dari apa yang mereka lihat, pasangan ini hanya mampu membeli satu hidangan untuk mereka makan berdua.

Ketika lelaki tua tadi sedang menikmati french friesnya, seorang pemuda menghampiri meja dan menawarkan untuk membeli satu lagi hidangan untuk kedua-dua pasangan ini. Lelaki tua itu menjawab, "Takpe Nak, kami memang dah biasa share semua benda macam ni."

Orang yang duduk berdekatan meja mereka perasan yang isteri lelaki tua tadi belum menjamah satu pun makanan. Si isteri hanya melihat sahaja suaminya makan sambil sesekali meneguk minuman di hadapannya.

Sekali lagi, pemuda tadi kembali dan memujuk lelaki tua dan isterinya agar sudi menerima pelawaannya untuk membeli satu lagi hidangan untuk mereka berdua. Kali ini, wanita tua itu pula berkata sambil memberi jawapan yang sama, "Takpe Nak, kami memang dah biasa share semua benda macam ni."

Akhirnya, si suami telah habis makan bahagian hidangannya sambil membersihkan tangan dan muka dengan tuala. Pemuda tadi datang lagi untuk kali ketiga dan bertanya kepada si isteri lelaki tadi yang belum menjamah satu pun makanan, "Kenapa Nenek tak makan? Nenek tunggu apa lagi?"

Isterinya menjawab, "Tunggu gigi tu yg atuk sdg guna... kami dah biasa share gigi yg sama!!

See More

Kelebihan berumahtangga

No automatic alt text available.

Sekadar hiburan..Hilangkan stress 😄😄😄

Laki-Laki Itu Ibarat PESAWAT..

👉Umur 25,...
Gaya pesawat tempur, dimana ada lawan langsung serang & tembak.

👉Mulai umur 40 atas,
Gaya pesawat pengebom, intai dulu baru 2x seminggu ngebom ...

👉Umur 50,
Gaya pesawat pengintai
bisanya mengintai terus nembaknya 2x sebulan.

👉Umur 60 th ke atas, sudah gaya helicopter 🚁..., ributnya saja yg bunyinya, x juga nembak²..😎

Wanita Itu Ibarat BOLA

👉Diusia 17 an ibarat bola sepak ,
direbut oleh puluhan lelaki,

👉Diusia 25 an.. ibarat bola keranjang 🏀, direbut paling banyak hanya 10 lelaki saja..,

👉Diusia 35 an, ibarat bola takraw, hanya direbut 6 lelaki saja..

👉Diusia 45 an ibarat bola pingpong, hanya 2 lelaki yg berminat merebutkannya..

👉Diusia 50 an ke atas ibarat bola golf... tidak ada yg nak rebut, hanya dipukul biar jauuuh.....
😃😃😎😎😃😄

See More

Alhamdulillah...
Pagi ni semak status penghantaran pesanan ke Vietnam sudah pon selamat tiba.

Terima kasih buat pelanggan di Vietnam kerana mempercayai produk kami.

...

Anda bagaimana?

Rasai sendiri khasiat Kopi Jantan Tradisional !!!

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-

~ Merawat KEGAGALAN ereksi.
~ MEMANJANGKAN tempoh ereksi.
~ Merawat PANCUTAN pra-matang.
~ MENAMBAH pengeluaran air mani.
~ Mengekalkan STAMINA dan tenaga.
~ MENCUCI buah pinggang.
~ Melawaskan perkumuhan.
~ Mengurangkan KELESUAN.
Rasai sendiri manfaat KJT
PM/SMS/Wasap
Zulkifle Zainol
019-429 0962

See More
No automatic alt text available.

Pesanan hari ni memenuhi permintaan dari Vietnam.
Semoga bermanfaat buat pengguna disana.

Rasai sendiri manfaat Kopi Jantan Tradisional.

...

PM / SMS / WhatsApp
019 429 0962
Zulkifle

See More
No automatic alt text available.

Kalau tak pahit bukan obat la namanya.

Alhamdulillah hari ni dapat feedback dari seorang pengguna KJT,
Selain dari menambah tenaga dalaman khasiat Kopi Jantan Tradisional juga dapat menjadi penawar buasir.
Bonus berganda2 la nampaknya.Yang baik dari Allah jua.

...

<<--------------------------------------------------------------------->>
Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-
~ Merawat KEGAGALAN ereksi.
~ MEMANJANGKAN tempoh ereksi.
~ Merawat PANCUTAN pra-matang.
~ MENAMBAH pengeluaran air mani.
~ Mengekalkan STAMINA dan tenaga.
~ MENCUCI buah pinggang.
~ Melawaskan perkumuhan.
~ Mengurangkan KELESUAN.
Rasai sendiri manfaat KJT
PM/SMS/Wasap
Zulkifle Zainol
019-429 0962

See More
No automatic alt text available.

Assalamualaikum & Selamat Pagi...

Untuk makluman pelanggan yang dikasihi semua, hari ni last kami buat penghantaran ya sebab untuk mengelakkan pesanan anda tersangkut lama di Pusat Poslaju.

Jika anda mahu pesanan anda di hantar hari ni sila buat pembayaran sebelum pukul 11.

...

Kami juga mengucapkan Salam Maulidul Rasul dan selamat bercuti. Semoga anda selamat dalam perjalanan bagi yang bercadang untuk pulang ke kampung halaman.

See More
Image may contain: 2 people

Eh eh Hari khamis dah ye...

Berapa kali seminggu ?

Image may contain: one or more people

Salam Malam Jumaat...

Adakah anda salah seorang diantara yang termasuk dalam statistik tersebut?

Jangan biarkan masalah tersebut menghantui hubungan intim bersama Isteri tersayang.

...

Usah risau izinkan kami membantu anda !!!

<<--------------------------------------------------------------------->>

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-

~ Merawat KEGAGALAN ereksi.
~ MEMANJANGKAN tempoh ereksi.
~ Merawat PANCUTAN pra-matang.
~ MENAMBAH pengeluaran air mani.
~ Mengekalkan STAMINA dan tenaga.
~ MENCUCI buah pinggang.
~ Melawaskan perkumuhan.
~ Mengurangkan KELESUAN.

Rasai sendiri manfaat KJT

PM/SMS/Wasap
Zulkifle Zainol
019-429 0962

See More
Image may contain: 1 person

7 PUNCA LELAKI CEPAT PANCUT DI RANJANG

Masalah cepat pancut antara gejala yang paling ditakuti oleh lelaki. Sebagai panduan untuk anda, berikut adalah tujuh sebab kenapa masalah cepat pancut terjadi.

1. Keyakinan yang rendah...
Keyakinan rendah suami untuk puaskan isterinya akan jadi penyebab dia alami masalah cepat pancut.
Ini kerana dia akan ragu–ragu dalam tindakan dia untuk merangsang isterinya.
Ragu–ragu hanya akan merosakkan hubungan seks.

2. Zakar yang terlalu sensitif
Kepala zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan juga akan jadi penyebab kepada masalah cepat pancut.

3. Tidak pandai bersetubuh
Lelaki yang tiada ilmu yang cukup untuk melakukan persetubuhan pasti akan alami masalah cepat pancut.
Ini kerana, mereka hanya ikut nafsu mereka sahaja tanpa memikirkan pasangan.

4. Kurangnya ilmu mengenai organ seksual wanita
Bagi lelaki yang terlalu fokus pada dua organ seksual utama wanita iaitu payudara dan vagina, mereka akan tewas awal kerana mereka rasakan sudah cukup untuk rangsang isteri mereka melalui rangsangan pada dua organ ini.
Padahal organ seksual wanita adalah seluruh badan termasuklah pemikiran.
Anda perlu rangsang semuanya untuk beri kepuasan pada isteri supaya dia datang inzal.

5. Tertekan
Perasaan tertekan menyebabkan anda ingin cepat tamatkan hubungan seks.
Hasilnya, anda akan datang inzal lebih cepat dari isteri.

6. Tidak cukup terangsang
Mereka yang terangsang secara fizikal dan emosi akan sabar untuk menikmati hubungan seks.

7. Marah
Perasaan marah pada pasangan akan menyebabkan anda terleka dari mengatur rangsangan yang sepatutnya.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Usah bimbang kini ada cara mudah untuk memuaskan isteri anda berkali-kali.

AWAS!!! Tidak digalakkan untuk lelaki yang belum berkahwin!!!

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-
- Merawat kegagalan ereksi.
- Memanjangkan tempoh ereksi.
- Merawat pancutan pra-matang.
- Menambah pengeluaran air mani.
- Mengekalkan stamina dan tenaga.
- Mencuci buah pinggang.
- Melawaskan perkumuhan.
- Mengurangkan kelesuan.

Rasai sendiri kehebatan KJT Sudah cuba Baru Tau !!!

PM / SMS @ Whatsapp -> 019-429 0962

See More
No automatic alt text available.

Bagaimanakah cara untuk memaksimumkan manfaat Kopi Jantan Tradisional

=> Bancuh sepeket dgn air suam.

=> Seelok di minum sebelah lewat petang (baru dapat rasa powernya sebelah malam)

...

=> Jangan ambil ketika perut kosong.

=> Tak perlu minum tiap2 hari, minum bila perlu sja (blh jimat dan lg pon bkn hari2 nk main hehehe sori ayat kasar skit)

Pantang larang selepas minum KJT

~ Elakkan minum air kelapa dan air bergas(100 pls, 7up, coca cola dll)

~ Makanan yg masam (jeruk, asam ko dll)

Akhir sekali banyakkan minum air masak @ mineral untuk elakkan pening dan sakit kepala.

Harap dapat membantu.

<<--------------------------------------------------------------------->>

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-

~ Merawat KEGAGALAN ereksi.
~ MEMANJANGKAN tempoh ereksi.
~ Merawat PANCUTAN pra-matang.
~ MENAMBAH pengeluaran air mani.
~ Mengekalkan STAMINA dan tenaga.
~ MENCUCI buah pinggang.
~ Melawaskan perkumuhan.
~ Mengurangkan KELESUAN.

Rasai sendiri manfaat KJT

PM/SMS/Wasap
Zulkifle Zainol
019-429 0962

See More
No automatic alt text available.

CEPAT PANCUT !!!

Masalah tidak dapat bertahan lama semasa melakukan hubungan badan boleh mengakibatkan isteri memendam rasa dan tidak rasa puas akan nikmat seks yang sebenar.
Untuk elakkan ia dari menghantui diri anda, berikut adalah beberapa cara yang boleh di praktikkan bagi mengatasi masalah tersebut:-

...

Tips pertama: Perlahan– lahan.

Hubungan seks yang baik adalah hubungan yang di lakukan dengan penuh perasaan kasih sayang. Jika anda gelojoh atau terlalu pantas, tiada perasaan kasih sayang akan terhasil ketika hubungan seks di lakukan. Akibatnya, anda akan cepat pancut kerana terlalu ingin cepat menghabiskan hubungan seks tersebut.

Tips kedua: Tenang

Tidak perlu tergesa–gesa atau berperasaan kelam kabut ketika melakukan hubungan seks. Jika anda tergesa–gesa anda pasti akan cepat pancut. Buang segala tekanan dan lakukan hubungan dengan perasaan tenang. Jangan tertekan, sebaliknya berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks.

Tip ketiga : Kawal pernafasan.

Jangan bernafas terlalu laju. Sebaliknya bernafas secara relaks dan secara tidak langsung anda akan lebih tenang ketika melakukan hubungan seks. Jangan biarkan nafsu mengawal nafas anda. Kawal pernafasan secara sedar. Ketika mendayung, bernafas sekata dengan dayungan supaya gerakan anda lebih padu dan bertenaga. Jika nafas anda kelam kabut, anda pasti akan rasa tertekan dan akan alami cepat pancut.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Usah bimbang kini ada cara mudah untuk memuaskan isteri anda berkali-kali.

AWAS!!! Tidak digalakkan untuk lelaki yang belum berkahwin!!!

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-
- Merawat kegagalan ereksi.
- Memanjangkan tempoh ereksi.
- Merawat pancutan pra-matang.
- Menambah pengeluaran air mani.
- Mengekalkan stamina dan tenaga.
- Mencuci buah pinggang.
- Melawaskan perkumuhan.
- Mengurangkan kelesuan.

Rasai sendiri kehebatan KJT !

PM / SMS @ Whatsapp -> 019-429 0962

See More
Image may contain: 2 people, people sitting

Salam Malam Jumaat

Jangan ada yang macam ni...kesian bini hampa !!!

Kopi Jantan Tradsional kan adaaaa

...

PM/Whatsapp ---->
019 429 0962

See More
No automatic alt text available.

Sibuk dengan urusan harian..
Badan letih dan lesu di malam hari, hubungan intim suami isteri semakin hambar.
Kenapa dibiarkan masalah tersebut menjejaskan kehidupan harian anda.
InshaAllah kami sedia membantu memantapkan kembali hubungan intim anda....

...

<---------------------------------------------------------------------->

Khasiat Kopi Jantan Tradisional:-
~ Merawat KEGAGALAN ereksi.
~ MEMANJANGKAN tempoh ereksi.
~ Merawat PANCUTAN pra-matang.
~ MENAMBAH peng eluaran air mani.
~ Mengekalkan STAMINA dan tenaga.
~ MENCUCI buah pinggang.
~ Melawaskan perkumuhan.
~ Mengurangkan KELESUAN.

Rasai sendiri manfaat KJT --->>

PM/SMS @ Whatsap ke 019-429 0962 Zul

See More
No automatic alt text available.