Photos
Posts

Hey kids

Review of the Holbrook TS50 in Vintage Guitar magazine

They like it !!!!

No automatic alt text available.

This record is gonna b the shit !

Lovin it & having a blast ,
A lot more work then I thought , doin a lot of double tracking !

...

Fucking thing is way thick !!

See More
Image may contain: 1 person, sitting and indoor
Posts

Hey kids

Working my ass off in the studio !

As u can see my son Grayson loves this shit

Image may contain: 1 person, screen

My friend John Kittredge posted a FB Fund on one of my last posts down below.

His son - my friend Nate who I've known since he was a little kid has got cancer... Not good!

I think he's only 20 now, much too young to be dealing with that shit. My love goes out to Nate and his family. If anyone wants to help. There it is.

... See More
23 year old fighting for his life. Nate has been battling cancer for 2 years and is still fighting. With dreams of attending Ringling for his art he may not reach because of this illness. Nate is a lover of God and everyone around him. We are currently in Memorial West Hospital in Miami Florida b...
gofundme.com
Tommy Skeoch (Official) updated their cover photo.
No automatic alt text available.

Wanna shout out to my friend Rob McManus.

This record that I’m loving more than anything I’ve done since Tesla would not be if it weren’t for Rob writing some great lyrics and melodies over music.

He’s a great singer and really did bring it!

...

Rock!

See More
It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
1,253 Views
1.2K Views

Ok kids

Last three days in the studio getting drum tracks

This guy Dave Parks got a hold of me excited about this record after he heard a song I had posted

...

Was so into it

I had to check him out

Ive met him before

A amazing drummer

He fucking killed it

Record would not be as great with out him

I’m so grateful he reached out

Great energy !!

Here’s some clips of exciting studio life ?

See More
It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
4,211 Views
4.2K Views

Hey kids

Yeah Malcolm Young is definitely one of those underrated cats we all love !

One of the greats

...

He's missed for sure !

See More
It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
6,762 Views
6.7K Views

I’m a song addict

I can’t stop putting songs together for this new record.
It’s painful !

...

Oh and also I have been taking a shower almost once a week lately…

See More

Wow

Very interesting

I certainly didn’t wanna get people arguing ....

...

Shoulda known better

I don’t think I’ve ever got this many responses to a post before .

No I usually don’t give a fuck bout politics cuz I was so selfish and polluted with dope but I’m not these days

And I appreciate everyone’s comments
Really great !

This man is our president

He was duly voted in
We r a democracy
Whether u voted for him or not

Now u must support !

That’s what Americans do !

That’s how our country works ....

And I will not go on about it on FB

I’m really not that over political

But now that I got ur attention check it out

Finished with the writing of the record & will start recording next month

Gonna b a good one
I’m really pumped about it !

Go to my website & book a lesson

Still having fun with that

And really proud of my new signature amp

The Holbrook TS50

Guitar players that have bought it so far have been fully rocking with great tone !

Thx all !

Tommy

See More

Our president can’t even call a fallen soldiers widow without the mainstream media fucken with him !

When will they ever just let him do his job wo fucken with him all the time ?

The answer is never !

...

They still can’t believe he’s our president

And these motherfuckers not standing for the anthem in front of our great flag !

So much fucked up shit out there !

I can’t believe this fucked up world in which were living in !

Still I do the best that I can !

God bless America
God bless our president

See More
Chris Amore reviewed Holbrook Guitars and Amplification5 star

Kevin Holbrook makes a mean amplifier. Get one of these while you can, handmade by the master! He got my TS-50 done for me in record time, and I am very happy with it. She's a growler, and she' all mine!

Holbrook Guitars and Amplification's photo.
Holbrook Guitars and Amplification
409 Likes
12 talking about this
Chris Amore reviewed Holbrook Guitars and Amplification5 star

Kevin Holbrook makes a mean amplifier. Get one of these while you can, handmade by the master! He got my TS-50 done for me in record time, and I am very happy with it. She's a growler, and she' all mine!

Holbrook Guitars and Amplification's photo.
Holbrook Guitars and Amplification
409 Likes
12 talking about this