Posts

Arsenal vs Borrusia Dortmund.. prediction..?

Posts

mari sama2 kita doakan saudara kita di palestin

Image may contain: one or more people and text
Tengku Shahrom is with Hendra Eka Putra and 6 others.

Mari sama2 menyokong perjuangan rakyat Palestin. Hadirkan diri dan ajak anak2, keluarga serta teman2 untuk bersama kami di program kemuncak Global March to Jerusalem di Stadium Malawati, Shah Alam pada 30hb. Mac mulai jam 8.00mlm. Masuk percuma, cuma bawa hati yang ikhlas dan prihatin.

peringatan kepada semua !

jangan masuk toilet pada jam 23:59..31/12/2011 kerana anda akan keluar pada tahun hadapan..... ahhahahaha

syok jugak dapat belajar hacking kan??

tak sabar nk tunggu nihh... hihihihi

"Lulus" dan "Gagal" adalah cara lama mengkategorikan seseeorang. Cara baru ialah "Pengetahuan" dan "Kejahilan"...

"UPSR - Untuk Pelajar Suka Ria
PMR - Pelajar Mula Resah
SPM - Semua Pelajar Mampus" tak boleh gune betol ayat nihhh...

4 LARANGAN DALAM TIDUR :

1. JANGAN TIDUR MEMAKAI JAM TANGAN
Jam boleh menghasilkan radioaktif, walaupun hanya sedikit, tapi kalau terlalu lama memakainya boleh mendatangkan bahaya.

...

... 2. JANGAN TIDUR MEMBAWA HANDPHONE
Gelombang Medan magnet yang dihasilkan oleh alat elektronik ini, boleh merosakkan sistem syaraf kita

3. JANGAN TIDUR KETIKA MASIH MEMAKAI MAKE-UP
Hal ini dapat menimbulkan masalah pada kulit, kerana kulit tidak dapat bernafas

4. JANGAN TIDUR DENGAN ISTERI ORANG (buat lelaki)
Ini kerana anda mungkin akan tidur selamanya

(~.^)

See More

Perghh..gempak giler[tukar kepada]>>> Subhanallah..
OMG(Oh My God)..... [tukar kepada]>>> Ya Allah..
Terbaek..................... [tukar kepada]>>> Alhamdulillah..
Ok..orait..................... [tukar kepada]>>> Insya-Allah..
Cilakak.................... ...[tukar kepada]>>> Masya-Allah.....
... Alamak..lupe pulak..... [tukar kepada]>>> Allahumassolli'ala Muhammad..
Arghh..pening..........[tukar kepada]>>> Astaghfirullah..
Eeee..teruknye........ [tukar kepada]>>> Na'uzubillah..
Opocot.................... [tukar kepada]>>> Allahu akbar..
Hek eleh...................[tukar kepada]>>> La ilaha illallah..

Mudah bukan?
Betulkan yang biasa, biasakan yang sebetulnya..
Selamat Mencuba dan Selamat Beramal

See More

tak boleh betol tengok skill die..

Wan Kuzain Wan Kamal is a American born Malaysian Footballer. He was born in September 1998, United States. His dad is Malaysian and his Mom is American. Lot...
youtube.com

saye hanyelah peminat yehh.. jangan salah faham...

mintak maaf lah.. jarang belek wall nihh....

wahhh dah ramai.... tolong share kan page nihhh...

ni bukan kaum kerabat die... saje je buat page nihh... mule2 tengok video die.. jakun gak....

terime kasih like yehh... dah lame tak belek page nihh.. tengok2 dah 2 ratus lebih.. ramaikan lah lagi..

13 years old maybe.... perghh.. superb2!!

Name: Wan Kuzain Wan Kamal Date of Birth: September 14, 1998 Football (soccer) wonder kid. Possesses great skills, passing, and speed. Deadly set piece specialist. Loves the game. Looking to have a future in the sport as well. Plays in the United States. Is feared by all he plays. Well known foo
gdata.youtube.com