Posts
ROTIKAYA shared a link.
8 hrs
Tindakan seorang guru di sekolah Gombak, Selangor mendapat pujian netizen kerana sanggup membeli sebanyak 55 pasang kasut sekolah baru untuk murid yang kurang berkemampuan sehingga kedai itu ditutup. Guru tersebut, Mohd. Fadli Salleh, membuat keputusan untuk membeli kasut baru selepas membuat pemeri...
vitdaily.com
ROTIKAYA shared a link.
10 hrs
Tidak diketahui apakah gambar yang tersebar ini telah digubah, atau akaun Instagram empunya badan telah digodam atau sekadar 'prank' dari rakan-rakan namun perkara tersebut ternyata menjadi bahan bualan warga laman sosial. Kali ini satu akaun Instagram dengan nama Zul Ariffin didakwa berkongsikan ga...
rotikaya.com
Videos
Eleh , malu malu pulak Jep Sepahtu 😋
26K
555
Johor Syurga Makanan
2.4K
636
Alahai sebak pulak tengok Yusuf Iskandar rindu ayahnya yang yang dah lama tak jumpa 😭
16K
408
Photos
Posts

Hati-hati makan sardin

Kementerian Kesihatan mengarahkan syarikat pengimport sardin dalam tin iaitu jenama TL Tan Lung dan TLC menarik balik produk berkenaan dari pasaran negara ini. Memetik laporan NST, analisis yang dilakukan ke atas produk dari China terbabit mengandungi bendasing iaitu nematoda (sejenis cacing) daripa...
vitdaily.com

Sekali dengan video bukti 😱

Semalam kecoh di media sosial apabila Kementerian Haji Saudi tidak lagi membenarkan jemaah untuk menziarah beberapa tempat lawatan seperti Jabar Nur dan Gua Hira. Kenyataan tersebut ternyata mengejutkan Muslim di seluruh dunia mengapa tempat tersebut diharamkan untuk ziarah. BACA: Kota Mekah Diancam...
vitdaily.com

Sejuk hati kaum ibu bila dengar anak luah rasa sayang macam anak Diana Danielle ni 😊

It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
Posted by ROTIKAYA
105,823 Views
105K Views
ROTIKAYA shared a link.
17 hrs
Rasanya lama tak dengar cerita tentang Instafamous kontroversi, King Coco. Lepas bergelar ibu, penampilan King Coco semakin meletop mengalahkan anak dara. Semalam, kecoh di media sosial apabila King Coco memuat naik gambarnya memegang anjing di akaun Instagram miliknya. Gambar tersebut disertakan de...
rotikaya.com

Siapa lagi macam ni, sedih bila kawan baik dah kahwin 😋

Image may contain: 4 people, people sitting

Apalah agaknya Yusuf Iskandar sembang dengan Bujibu tu 😂

It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
Posted by ROTIKAYA
150,909 Views
150K Views

Armin tak hubungi keluarga selepas bebas tahanan polis

Siapa sangka selama 19 tahun berkahwin, Ziana Zain terlihat begitu tenang namun dalam masa yang sama menyimpan pelbagai rahsia. Bagi Ziana, dia enggan bercerita lanjut kerana risau akan mengaibkan pelbagai pihak termasuklah ahli keluarga terdekat. BACA: Ziana Zain Nekad Fail Penceraian, Armin Tidak....
rotikaya.com

Berani betul Abang prank Manja, nyaris nak berapi dah Mawar Rashid 🤣

It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
Posted by ROTIKAYA
191,298 Views
191K Views
ROTIKAYA shared a link.
21 hrs
Baru-baru ini, perkongsian gambar sebentuk cincin oleh Nelydia Senrose mencetuskan spekulasi dikalangan peminat yang menyangka pelakon cantik itu bakal berkahwin. Nampaknya kisah cinta pelakon itu bukan lagi rahsia apabila Nelydia Senrose mengakui dia kini sedang dilamun cinta dengan seorang ahli pe...
rotikaya.com

Panjangnya nama kucing Emma Maembong 🤣

It looks like you may be having problems playing this video. If so, please try restarting your browser.
Close
Posted by ROTIKAYA
109,153 Views
109K Views
Tidak kira kerja apa pun anda lakukan, jika anda bersungguh-sungguh pasti akan berjaya. Memang benar, 9/10 rezeki datang dari perniagaan. Sama ada perniagaan kecil-kecilan atau pun dengan modal besar, yang penting adalah berniaga. Jika anda berusaha gigih, insya-Allah akan dikurniakan rezeki yang se...
vitdaily.com
Setiap orang pastinya pernah melalui zaman sukar yang tersendiri dan begitu jugalah yang dilalui oleh pelakon wanita Mawar Rashid. Menurut Mawar, dia sudah berusaha mencari duit poket sendiri sejak berusia belasan tahun lagi bagi mengurangkan bebanan ibu. BACA: Kisah Malam Pertama Raf Yaakob, Mawar....
rotikaya.com
Mungkin sebelum ini penyanyi nasyid Hafiz Hamidun tidak banyak berkongsi kisah tentang sejarah perkahwinanya yang telah terkubur namun melalui pendedahan BH Plus baru-baru ini, dia menjelaskan situasi sebenar yang pastinya sukar untuk dilaluinya seorang diri. BACA: Hafiz Hamidun Sembang Lebih, Dikec...
rotikaya.com

Cantik mekap Shila Amzah 😍

Tahniah buat penyanyi Shila Amzah kerana telah sah bergelar isteri kepada Haris Idraki Elias dengan sekali lafaz, kira-kira jam 6.25 petang tadi. BACA: Ikut Jejak Neelofa, Shila Amzah Dalam Senarai Forbes Melalui gambar yang dimuatnaik, rata-rata peminat penyanyi ini memuji keayuan pengantin di hari...
rotikaya.com