Reviews
43 Reviews
Tell people what you think
Zehra Akyürek Kolbaşi
· February 26, 2017
Harika bir gezi görülmesi gereken bir karnaval,çok renkli ve eglenceli���
Ebru hnma ve Dilek hnma sonsuz teşekkürler herşey mükemmel. Diğer gezilerinizde merakla bekliyoruz.
Emre Budak
· September 22, 2016
Kurban bayramında İtalya turlarına katıldık. Sitelerindeki tüm turlar İzmir çıkışlı olmasına rağmen arkadaşlarımızın önerilerine güvenip telefonla aradık. Bize ...aynı turu Ankara'dan çıkış olarak organize ettiler. Tur çok güzeldi, herşey sorunsuzdu. Asıl önemli artılarıysa tüm o büyük firmaların ruhsuz kurumsal yaklaşımlarından sonra son derece samimi ve içten bir ekiple muhattap olmaktı. See More
Mujgan Utkan Içli
· February 26, 2017
Harika bir gezi oldu. Tur ekibi ve rehberimiz İlhan tahsinin yönlendirmesi ile harka bir tatil günleri geçirdik.
Ulker Mavisel
Muhteşem bir geziydi.Tüm ekip için �����
Nurhan Utkan
· February 26, 2017
Turumuz çok güzel başladı ve devam ediyor Rehberimiz sayesinde Selanik Kavala İskeçe Drama gezilerimiz mükemmel geçiyor Akşam yemekleri eğlencemiz inanılmaz gü...zeldi İskeçe festivali çok güzeldi çok memnun kaldık seneye tekrar gelmeğe karar verdik
Güzel proğram için sizlere teşekkür ederiz
Yeni gezilerde buluşmak dileğiyle
See More
Aytaç Atay Zenginer
· September 17, 2016
Kurban bayramı turundan eşimle yeni döndük, ilk yurtdışı tecrübemiz olacağı için biraz çekinmiştik ancak her detayı çok güzel ayarlanmış keyifli bir seyahat geçirdik, çalışan arkadaşlara yardımları için teşekkür ederiz hiç yabancılık çektirmediler.
Emel Zindan
· July 3, 2016
Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz, harika bir tatildi, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere
Mine Kuzhan
· February 26, 2017
harika bir hafta sonu geçirmemi sağlayan tur , herşey çok güzel geçti , bol bol gülüp eğlendik . teşekkür ederim �
Mehmet Avşar
· August 13, 2016
Mükemmel bir Sakız Adası tatili geçirdik. Otelden eğlenceye kadar her konu en güzel şekilde ayarlanmıştı, teşekkür ederiz.
Mine Kaptan
· October 24, 2016
Yaz tatilinde ucakla Atina ve Zakythos turuna katildim, muhtesemdi... Hersey icin tesekkkurler tatiloley ��
Adem Yapraklıoglu
· April 3, 2016
Harika bir site ve her türlü tatil konusunda gereken desteği veriyor asla sıkıntı yaşamıyorsun. Tebrik ederim emeği geçenlere....
TC Atılay Arkan
· April 1, 2016
Tatilin adını değiştirmek gerek ..
Tatile tatiloley ile çıkılır. Tatiloley diye anlatılır.
Cafer Çolak
· April 8, 2016
Tatile gitmenin en iyi adresi
Hhakan Yyhakan
· September 19, 2016
Tatiloley ile Singapur ve Bankok'a gittik.. Her şey mükemmeldi.. Teşekkürler Tatiloley!
Özlem Uncuoğlu
· April 17, 2016
Güzel bir site. güzel ve keyifli tatillerin başlangıcı olmasını dilerim.
Shop
€819.00 was €999.00
Photos
Videos
Posts

Değerli Müşterilerimiz,

Türkiye ve Yunanistan arasındaki düzenli feribot seferlerinin devam edeceği tarafımıza iletilmiş bulunmaktadır.

Ege'nin iki yakası dostluk ve kardeşlik içerisinde seyahatlerini keyifle sürdürebilecektir.